• Bademli Gevrekler
  • Baharatlı Fındıklı Kurabiye
  • Susamlı Cipsler
  • Bergamot Limonu Reçeli
  • Balkabaklı Rulo Pasta
  • Şiveydiz...

27 Ekim 2010 Çarşamba

Şimşek Mcqueen Pasta

İlk sipariş pastamı sizlere sunmaktan gurur duyuyorum. :)
Uzun süredir ilk defa elimi hamura bulaştırdım. Özlemişim. Acemilikten olsa gerek çok yoruldum. Neyse ki yalnız değildim. İrem ile birlikte yarım günümüzü harcadık bu pastaya. 

Kakaolu-çikolatalı pandispanya, ara katında cream ole ve fındık kırıntısı olan bir pasta. Üzerindeki detayları yapmak çok keyifliydi.
Tatlı bir tasarım yapmanın keyfine; güzel bir sohbetin eşliğinde bir fincan kahve ve kurabiye ile varılıyor.
Pastayı teslim ettikten sonra mutfağın halini hatırlamak dahi istemiyorum.
Detaylarla ilgili sorunuz olursa cevaplarım.
Sevgilerimle...

2 yorum:

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım ellerine sağlık.inanılmaz güzel bir görüntü.sana güzelliklerle dolu bir gün diliyorum.afiyet olsun doğukana.sevgiler.ah bir de ben öğrenebilsem şu butik işini.sadece oğlumun doğumgününe.....

kedimelegi dedi ki...

ben hatırlamıyorum mutfağın halini çünküpasta biter btimez vınladım oturma odasınaa :D
fenayım ben fenaaaa!!!

 

*Ra Mutfakta Design by GeCe's Blogger Templates © 2010