• Bademli Gevrekler
  • Baharatlı Fındıklı Kurabiye
  • Susamlı Cipsler
  • Bergamot Limonu Reçeli
  • Balkabaklı Rulo Pasta
  • Şiveydiz...

1 Mart 2013 Cuma

Noodle



Merhabalar
Ailem ve  çevremdekiler tarafından çok iyi bilinir ki Ra Çin Mutfağını sever.
Çini ziyaret edenlerin hijyen nedeni ile orada aç kaldıklarını, hiç bir şey yiyemediklerini çok duymuşuzdur.

Olayın bu kısmını bilemiyorum ama ülkemizdeki China Townların oldukça güzel yemekler yaptıklarını biliyorum. İşletmeciler genellikle Türk olunca kendi kültürümüzün tadı ile harmanlanmış oluyor sanırım.

Hatta; Çin mutfağının en ilginç tatlılarından kızarmış dondurmayı yıllar öncesinde denemişliğim vardır. Sonrasında ise herhangi bir girişimim olmadı. İşi ehline teslim etmek en iyisi sanırım. :)

Noodlle ise oldukça basit bir makarna. Sebze ile zenginleştirilmiş çeşit çeşit hallerde ikram edilebilir.

Deneyince fotoğraflamadan edemedim. Haliyle paylaşma gereği hissediyorum.  




İhtişamlı bir mutfağı olan Gaziantepde China Town yok. Olmamasını da yadırgamıyorum. Malumunuz et yemekleri baş köşededir bizde.

Makarnayı nooddle dan daha lezzetli buluyorum. Tabi ki tercih meselesi. Noddle da yapmadım olmasın benimki. :))
Fotoğraftakiler için tarif verme gereği hissetmiyorum.

Gözlere şenlik.
Mutlu ve huzurlu bir hafta sonu diliyorum.

Sevgilerimle...

9 yorum:

durme durme dedi ki...

Denemeye korktuğum farklı bir lezzet, görseller çok cazip:))

sarımutfak-hande dedi ki...

ohh gözlerimiz bayram etti:)))
ellerine sağlık

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Çok güzel görünüyor. ellerinize sağlık. Sevgilerimle,

kalpkurabiye dedi ki...

sizi buralarda görmek ne güzellll:)
noodle süperrrr:)
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık bir makarna sever olarak görüntüye bayıldım.Çin mutfağı benimde ilğimi çeker ama hiç bir denemem olmadı,tatmadım da.Bende sizi blog da görmek isterim sevgilerimle.:)

Unknown dedi ki...

nefis görünüyorlar

neseersoy dedi ki...

Tabağa sanki bahar gelmiş , ne güzel :-) sevgilerimle

Deniz dedi ki...

Çin yemeklerini ben de seviyorum, bizim gibi sebzeyi iyice öldürüp rengini sarartıp soldurmadan hazırlamaları hoşuma gidiyor :) fotoğraflarınız da çok canlı, çok hoşlar.

Hayattan Azıcık dedi ki...

Merhabalar her sene yaptığım ''Ben Buldum'' etkinliğini bu sene de 17 Nisan 17 Mayıs tarihleri arasında yapmaya karar verdim. Mutfakta kendi başımıza kaldığımızda bir sürü tarif buluyoruz. Sizin de kendinize ait tarifleriniz varsa ve bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.

http://hayattanazicik.blogspot.com/2013/04/geleneksel-3-ben-buldum-etkinligi.html

Sevgiler...

 

*Ra Mutfakta Design by GeCe's Blogger Templates © 2010